«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының кәсіптік бағдар жұмыстарына байланысты 2014-2015 оқу жылының өткен жексенбілік мектепке жасалған

Есебі

Жексенбілік мектепте мамандық пәндерімен теориялық білім және практикалық көркем өнер білімі негізделеді. Факультет мамандықтарын жарнамалайтын буклеттер мен газеттер болашақ талапкерлерге таратылды 11 сынып оқушылары арасында түлек сауалнамасы өткізілді. Сауалнама қорытындысы көптеген мектеп түлектерінің М.Өтемісов атындағы БҚМУ-ды таңдайтындарын көрсетті. Жексенбілік мектепкептің мақсаты бойынша оқушылар келіп қызығушылықтары артып БҚМУ және мамандықтармен танысып нәтижесінде, оқушылар аталған мамандықтар бойынша келуге келісім берді. «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы 35 жыл бойы жоғары кәсіби білімді мамандар дайындауда көркем-шығармашылық, ғылыми-зерттеу, әдістемелік білім және көркем өндірістік салада білім берумен жұмыстанады. Мамандық пәндерімен теориялық білім және практикалық көркемөнер білімі негізделеді, сонымен бірге бұл педагогикалық оқу жұмысының кейбір түрлері: жалпы білім беретін мектептермен оқу орындарында сараман түрінде жүзеге асырылады. Ең негізгі артықшылығы оқу аяқталысымен мемлекеттік дипломның берілуі.

Жылдықта өтетін жексенбілік мектепке жасалған кестесі бойынша келесі оқытушылар №7 корпус 309ауд.сабақ жүргізді: сызу пәнінен И.Ө.Исатаев, сурет пәнінен М.Т.Отаров, композиция пәнінен Ш.Е.Катчекова сабақ өткізді.

Жексенбілік мектепке сурет, сызу қатысқан оқушылар тізімі:

1. Тулегалиев В.Құрманғазы атындағы Саз колледж

2. Акдаулетов М. Құрманғазы атындағы Саз колледж

3. ФедотовА А. Құрманғазы атындағы Саз колледж

4. Ғаділше А. Құрманғазы атындағы Саз колледж

5. Нариман Е. Құрманғазы атындағы Саз колледж

6. Ғабиденов Р. Құрманғазы атындағы Саз колледж

7. Набиолла А. Құрманғазы атындағы Саз колледж

8. Садыр М. ЖОББМ № 9

9. Душембаева З. ЖОББМ № 9

10. Жумабев Е. ЖОББМ № 9

11. Тутыхина А.ЖОББМ № 9

12. Хамитов С. №2 ЖОББМ

13. Кушкалиева А. №2 ЖОББМ

14. Байдалы А. ЭБГ

15. Паблухина С. №23ЖОББМ

16. Құрманбекова Д.№16 ЖОББМ

17. Ибраев А.№20 ЖОББМ

18. Талап Д.№10 ЖОББМ

Жексенбілік мектептің сабақ кестесі

 

Пән аттары

Оқытушы

Байланыс телеф.

өтетін күні

Өтетін орны

1.

Сурет

Отаров М.Т.

к/б

о/б

87011270911

87013121378

14.00-15.00.

жұма

№7 корпус

309ауд.

2.

Сызу

Утегенов И.У.

О/Б

к/б.

87019895122

14.00-15.00

Сәрс.

№7 корпус

315ауд.

3.

Композиция

Катчекова к/б.

о/б

87754139773

14.00-15.00

Сейс.

№7 корпус

309ауд.

Жексенбілік мектептің тақырыптық жоспар бойынша өткізетін оқытушылар сызу пәнінен И.Ө.Исатаев сызбаларды орындау ережелері, сызбадағы негізі мәліметтер, сызба шрифттері, сызба шрифттерінің пішіні, биіктігі, сызықтар қалыңдығы, әріптер арақашықтығы, қималар, оңашаланған қималар түсіндірді т.б., М.Т.Отаров сурет бір және екі немесе бірнеше түстегі графикалық шығарма. Арнайы суреттің берілген тапсырмасы бойынша жасалынған сызықтар мен дақтар және түрлі көлемдегі таңбалар стилизациялау арқылы салынған композициялық шешімдегі сурет. Берілген тапсырманың тақырыбын ашу, образ жасау, түр-түстер арқылы көңіл күйді беру, түстерді ортақ колоритте айқындау тапсырманы орындау ретін түсіндірді.

Жексенбілік мектептегі пән мақсатыноқушыларды шығармашылық еңбектерге дайындау (гобелен,батик,т.б.) тақырыпқа сай түрлі сызықтар, таңбалар арқылы көлемдегі пішіндер арқылы образды айқындау.Суретті стилилизациялау арқылы бір немесе екі түс беру арқылы тақырыптың мазмұнын ашып, уақытты тиімді пайдалану жөнінде үйретті.

Жексенбілік мектептегі пән міндетін геометриалық сызықтармен түрлі өсімдіктер, гүлдердің ұлттық нақыштағы ізденістік графикалық, негізінде сызық-дақпен суреттер салады. Арнайы сурет салу барысында түрлі формалардың пропорциялық құрылысын орналасу тәртіптері мен жарық пен көлеңкелерін беру пішіндердің ара қатынастық сәйкестігін табу арнайы суреттің негізі болып қаланатынын түсіндірді.

Мектеп оқушыларына қойылатын талаптарды оқу процесінің жоғарғы тиімділігін қамтамасыз етуге тиісті және барлық оқушыларға міндеттеді. Әрбір оқытушы оқушыларға сабақ барысында тәртіп ережелерін, оқытушымен және басқа оқушылармен өзара қатынастарын ұстаудағы өзіндік жүйесін талап етті.

Жексенбілік мектептің тақырыптық жоспары

Өткізетін оқытушылар сызу пәнінен И.Ө.Исатаев, сурет пәнінен М.Т.Отаров

Тақырыбы

Сағат саны

СУРЕТ

1

Кіріспе. Сурет туралы түсінік. Оның қазіргі қоғамның дамуындағы орны. Сурет ерекшеліктері.

1

2

Суреттің бағыттары. Оның ерекшеліктері. Суреттің бір бағыты – натюрморт. Натюрморт туралы түсінік. Оның түрлері, ерекшеліктері, орындалуы.

1

3

Өндірістік натюрморттың мақсаты мен міндеттері. Өндірістік натюрморт өнімдері.

1

4

Геометриялық фигуралардан құралған натюрморттың ролі.

1

5

Натюрморттың бір бағыты – алғашқы деңгей. Натюрморттың алғашқы деңгейіне түсінік.

1

6

Сурет – техниканың қолданылуы . Суреттегі композицияның ролі. Композициялық заңдылықтардың өзге өнер түрлерімен ортақ қолданылуы.

1

7

Натюрморттың композициясы . Натюрморттың қазіргі кезеңдегі бағыты. Әйгілі суретшілер шығармашылығы және олардың туындылары.

1

8

Натюрморт. Натюрморт негіздері.

1

9

Натюрморт негіздерінің дамуы . Натюрморт композициясын ойластыру

1

10

Натюрморттың даму тарихы. Штрих коррекциясы

2

11

Натюрморт терминдері және олардың түсінігі.

Штрихпен жұмыс

2

12

Натюрморттың қалыптасуы мен дамуы. Алғашқы натюрморттар туындылары, олардың авторлары. Натюрморт өнерінің негізін қалаушылар. Түстік модельдер және олармен жұмыс.

2

Әдебиеттер

Негізгі:

1. Паранюшкин Р.В. Техника рисунка. – Ростов-на-Дону, издательство «Феникс», 2002.

2. Уәлиев Б., Иманбекова Қ. Сурет: Оқу-әдістемелік құрал. – Астана: Фолиант, 2010.

3. Қаржаубаева С., Амандықова Д. Бейнелеу сауаттылығының негіздері. Оқулық. – Астана: Фолиант, 2010.

4. Жабинский В.И., Винтова А.В. Рисунок: Учебное пособие. – М.: ИНФРА-М, 2010.

5. Стейнер П. Базовый курс рисования. – Ростов-на-Дону, издательство «Феникс», 2011.

6. Зорин Л.Н. Рисунок. Учебник. – издательство «Планета музыки», 2013.

Қосымша:

7. Чиварди Дж. Изображение кисти и стопы. Искусство и техника. – М.: Изд-во Эксмо, 2005.

8. Чиварди Дж. Человеческое тело. Анатомия. Морфология. Пластика. – М.: Изд-во Эксмо, 2005.

9. Қ.Н.Мәдір «Сурет салудың негізгі заңдылықтары мен ережелері» Орал; БҚМУ БО, 2006 ж.

10. Қ.Н.Мәдір «Натюрморт салу жолдары» Орал; БҚМУ БО, 2007 ж.

СЫЗУ

1.

Сызбаларды орындау ережелері. Сызбадағы негізі мәліметтер.

1

2.

Сызба құрал – жабдықтары. Сызба сызықтары.

1

3.

Сызбаға өлшемдер түсірудің ережелері. Өлшемдік және шығарма сызықтар.

Өлшем сандары. Шартты белгілер және жазулар.

1

4.

Сызба шрифттері. Сызба шрифттерінің пішіні, биіктігі, сызықтар қалыңдығы, әріптер арақашықтығы т.б.

1

5.

Геометриялық тұрғызулар. Доға центрі мен радиусын анықтау. Шеңберді тең бөліктерге бөлу.

1

6.

Түйіндесулер. Түйіндесу нүктелері. Түйіндесу сызықтары. Түйіндесу ортасы.

1

7.

Көріністер. Басты көріністі таңдау.

1

8.

Берілген екі проекциясы бойынша тетікбөлшектің үшінші көрінісін тұрғызу.

1

9.

Қималар. Оңашаланған қималар.

Қималардың белгіленуі.

1

10.

Тіліктер туралы түсінік. Тілік пен қиманың айырмашылығы.

1

11.

Қарапайым тіліктер. Тілік бөлігі мен көрініс бөлігін біріктіру.

1

12.

Лекалдық қисық сызықтар. Эллипс, парабола, шеңбер эвольвентасы, Архимед спиралі.

1

13.

Аксонометриялық проекциялар. Тікбұрышты изометриялық проекция.

1

14.

Қиғаш бұрышты фронталь диметрия.

1

15.

Геометриялық денелер тобының аксонометриялық проекциясын орындау.

1

Қолданылған әдебиеттер тізімі:

1. С.К.Боголюбов. Задания по черчению. І часть. №36 тапсырма

2. С.Миронова. Сборник заданий по черчению. №1 тапсырма

3. С.Миронова. Сборник заданий по черчению. №1 тапсырма

4. С.К.Боголюбов. Задания по черчению. І часть. №56 гр. тапсырма

5. Р.С.Миронова. Задания по черчению. № тапсырма

Жексенбілік мектептің тақырыптық жоспары

Композиция пәнінен

Оқытушы Ш.Е.Катчекова көркем еңбек, қолданбалы еңбек, шеберлер, туынды жұмыстарымен, еңбектерімен таныстыру, ұлттық безендіру, бедерлер көркемдік өнер бейнелерді киіндіру картон қағаз, түрлі материалдардан. Тігіс, жапсыру, есу әдіс-тәсілдері ұлттық қуыршақ үлгісімен жасау мектеп оқушыларына қатты ұнады жақсы жұмыстанды қойылатын талаптарды оқу процесінің жоғарғы тиімділігін қамтамасыз етуге тиісті және барлық оқушыларға міндеттеді. Әрбір оқытушы оқушыларға сабақ барысында тәртіп ережелерін, оқытушымен және басқа оқушылармен өзара қатынастарын ұстаудағы өзіндік жүйесін талап етті.

Тақырыбы

Сағат саны

Композиция

1

Техникалық еңбек кіріспе ұйымдастыру жұмыстары. Технологиялық мәліметтер.

1

2

Көркем еңбек. Қолданбалы еңбек. Шеберлер, туынды жұмыстарымен, еңбектерімен таныстыру, ұлттық безендіру, бедерлер көркемдік өнер бейнелерді киіндіру картон қағаз, түрлі материалдардан. Тігіс, жапсыру, есу әдіс-тәсілдері ұлттық қуыршақ үлгісімен жасау.

1

3

Тұрмыстық еңбек. Қолданбалы сәндік, көркем өнер, бұйым, әйнектен жапсырма және ыдыстарды мүсіндеу немесе қалыптау. Ыдыстарды әр түрлі материалдан құрастырма жапсыру.

1

4

Жұмсақ бейне ойыншықтар жасау. Жануарлар, құстар, адам, жәндіктер түрлерін жасау, сызба тігу.

2

5

Жапсырмалау жұмысы. Апликациялық қиылыстыру арқылы «Ертегілер елінде». Мата, былғары, фальга, өсімдік түрлерімен композициялау, көрініс жасау.

2

6

Былғарымен жұмыс. Былғары өңдеу туралы түсінік беру, тазалау, пішу, бояу. Жұмыс жүргізу құрал-жабдықтармен таныстыру. Әдіс-тәсілдерін меңгеру.

2

7

Ою-өрнек жұмысы. Ою-өрнек туралы тарихи мәлімет беру. Шығу тарихы.Қазіргі қолданыста ою-өрнек ерекшелігі, ою-өрнек сән үлгілерін жасау; (қалауынша) жұмыс )киіз үй, тұмарша).

1

8

Сәндік қолданбалы өнер. Көркем қолөнер элементтерінің қолданыста пайдалану технологиясы.Тұмарша, қобдиша, қоржын бұйымдар жасау.

1

9

Адамгершілік тәрбиесіне саяхат. «Салауаттылық,жарқын болашақ», «Жаман әдет кесірі көп», ( Жол қауіпсіздік шарасымен танысайық», «Әдепті сөйлеу мәдениеті», «Отбасындағы тәрбие», «Мамандыққа саяхат».

2

10

Су моншақпен жұмыс.Моншақ туралы түсінік. Қолданылуы су моншақпен бұйымдар бедерлеу,кестелеу.

1

11

Тоқыма өнері. Тоқу өнері туралы түсінік беру, керекті құралдармен танысу.Тоқылу әдіс-тәсілдерін технологиясын меңгеру, үйрену, жұмыс жүргізу.

1

Әдебиеттер

1.Өмирбекова М.Ш. «Қазақ халқының дәстүрлі өнері»

2.Қасиманов «Қазақ халқының қол өнері »

3.И.А. Совастицкий, Э.Е. Амирова. «Материаловедение швейного производства».

4. Мұқанов К. «Жүннен жасалған бұйымдар» Алматы «Қайнар» 1990ж.

5. Муканов М. С. «Казахские домашние художественные ремесла. 1979ж.

6. Маргулан А.Х. «Казахское народное прикладное искусство». Алматы «Өнер» 1994ж.

7. Ковригина О.Н. «Изготовление узорных войлочных изделий.

8. Ізбасқанова М. К. «Тоқыма теореясы» Алматы, 1993ж.

9. Кукин Г.И. Соловьев А.И. «Текстильное материаловедение»

Оқушылардың жұмыстану сәті:

Бейнелеу өнері және дизайн

кафедра меңгерушісі: Ж.С.Кайнбаева

 

«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының кәсіптік бағдар жұмыстарына байланысты 2015-2016 оқу жылының өткен жексенбілік мектепке жасалған

Есебі

Жексенбілік мектепкептің мақсаты бойынша оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуін дамыту, оқушыны жеке тұлға ретінде қалыптастыру, балалардың суретті салу қабілетін дамыту. Оқытушы ғылыми жобаны жүргізу үшін композициялық тақырыбын таңдап, оқушылар қолданатын көркем сурет әдебиеттер туралы мағлұмат беріп, қойылған мақсатқа жету жолында оқытушы мектеп мұғалімдерімен көп жұмыстанды. Қатысушылардың жұмыстары шығармашылық жұмыстарының көркемдік бейнелік, дәстүрлі дайындалу тәсілдері келуі саясатына сәйкес бағаланды.

бойынша оқушылар келіп қызығушылықтары артып БҚМУ және мамандықтармен танысып нәтижесінде, оқушылар аталған мамандықтар бойынша келуге келісім берді.

күніне үйірме студенттерінің әртүрлі материалдардан дайындалған сән үлгілерін көрсетті.Оқушылар сән үлгіреріне қызығушылық танытты. Мамандықты таңдайтындықтарын және консультация жөніне сұрады.

Жексенбілік мектепте мамандық пәндерімен теориялық білім және практикалық көркем өнер білімі негізделеді. БҚМУ туралы үгіт насихат , мамандық туралы үгіт-насихат жұмыстарын жүргізілді, жарнамалық буклеттер үлестірілді, бейнелеу өнері,дизайн және сәндік өнер мамандығының студенттерінің жұмыстарымен таныстырылды, пәндер бойынша сараман жұмыстарын өткізді,тапсырмалар орындап тапсырды.

Жылдықта өтетін жексенбілік мектепке жасалған кестесі бойынша келесі оқытушылар №7 корпус 309, 311, 310, 321аудиторияларда сабақ жүргізді: инженер графикасы пәнінен И.Ө.Исатаев, Б.А.Молдашева, сурет пәнінен Қ.Н.Мәдір, А.Б.Абдешов, кескіндеме пәнінен М.Т.Отаров, Н.С.Тілеуханов, композиция пәнінен Н.С.Тілеуханов, Н.А.Хабадашев көркем керамикадан сабақ өткізілді

Жексенбілік мектепке қатысқан оқушылар тізімі:

1. Хамитов Салық Саз колледж

2. Жаксымбетов Бахтияр Саз колледж

3. Ануарова Айдана Саз колледж

4. Есентемір Гулден Саз колледж

5. Бурбаева Гулжаухар Саз колледж

6. Кабылхан Казбек Саз колледж

7. Жолдыгалиева ЖанарСаз колледж

8. Сатыбалды Альбина Саз колледж

9. Рахым кызы Айкерим Саз колледж

10. Жубандыков Азат Саз колледж

Жексенбілік мектептің сабақ кестесі

Оқытушының

аты-жөні

дүйсенбі

сейсенбі

сәрсенбі

бейсенбі

жұма

1.

И.Ө.Исатаев

14:00- 16:00

       

2.

Б.А.Молдашева

14:00- 16:00

       

3.

Н.А.Хабадашев

     

14:00- 16:00

 

4.

А.Б.Абдешов

     

14:00- 16:00

 

5.

М.Т.Отаров

   

14:00- 16:00

   

6.

Н.А.Хабадашев

   

14:00- 16:00

   

7.

Ә.К.Есенғалиева

 

14:00- 16:00

     

8.

Ғ.Қапақов

 

14:00- 16:00

     

9

Қ.Н.Мәдір

       

14:00- 16:00

10

Н.С.Тілеуханов

       

14:00- 16:00

Жексенбілік мектептің тақырыптық жоспары

Тақырыбы

Сағат саны

СУРЕТ

1

Кіріспе. Сурет туралы түсінік. Оның қазіргі қоғамның дамуындағы орны. Сурет ерекшеліктері.

1

2

Суреттің бағыттары. Оның ерекшеліктері. Суреттің бір бағыты – натюрморт. Натюрморт туралы түсінік. Оның түрлері, ерекшеліктері, орындалуы.

1

3

Өндірістік натюрморттың мақсаты мен міндеттері. Өндірістік натюрморт өнімдері.

1

4

Геометриялық фигуралардан құралған натюрморттың ролі.

1

5

Натюрморттың бір бағыты – алғашқы деңгей. Натюрморттың алғашқы деңгейіне түсінік.

1

6

Сурет – техниканың қолданылуы . Суреттегі композицияның ролі. Композициялық заңдылықтардың өзге өнер түрлерімен ортақ қолданылуы.

1

7

Натюрморттың композициясы . Натюрморттың қазіргі кезеңдегі бағыты. Әйгілі суретшілер шығармашылығы және олардың туындылары.

1

8

Натюрморт. Натюрморт негіздері.

1

9

Натюрморт негіздерінің дамуы . Натюрморт композициясын ойластыру

1

10

Натюрморттың даму тарихы. Штрих коррекциясы

2

11

Натюрморт терминдері және олардың түсінігі.

Штрихпен жұмыс

2

12

Натюрморттың қалыптасуы мен дамуы. Алғашқы натюрморттар туындылары, олардың авторлары. Натюрморт өнерінің негізін қалаушылар. Түстік модельдер және олармен жұмыс.

2

     

КЕСКІНДЕМЕ

1.

«Кескіндеме» туралы түсінік. Реалистік кескіндеменің тапсырмалары. Түстердің табиғаты. Спектр. Түстің негізгі қасиеті. Акварельді кескіндеменің техникасы.

1

2.

Бейтарап фонда пішіні мен түсі қарапайым заттардан құралған натюрморт (гризайль)

1

3.

Екі заттан құралған ашық фонда орналасқан этюд (акварель)

1

4.

Тұсқыл фонда екі заттан құралған натюрморттың этюді

1

5.

Түстері ұқсас, бірақ әртүрлі қаныққан түсті заттардан натюрморт.

2

6.

Қарама-қарсы түстерден құралған (бірақ жылы түстері басым) акварель бояуымен натюрморт

2

7.

Түсі бойынша қарама-қарсы заттардан натюрморт (акварель)

2

8.

БҚМУ-білімнің ордасы

3

9.

Қорытынды

15

Тематикалық жоспар

«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының 2016 -2017 арналған

жексенбелік мектептің Композиция пәнінен

оқытушы Есенғалиева А.К., Қапаков Ғ.К.

Өтілетін тақырыбы

Барлық сағаты

 
 

1

2

3

 

1.

Техникалық еңбек кіріспе ұйымдастыру жұмыстары. Технологиялық мәліметтер.

2

 

2.

Көркем еңбек. Қолданбалы еңбек. Шеберлер, туынды жұмыстарымен, еңбектерімен таныстыру, ұлттық безендіру, бедерлер көркемдік өнер бейнелерді киіндіру картон қағаз, түрлі материалдардан. Тігіс, жапсыру, есу әдіс-тәсілдері ұлттық қуыршақ үлгісімен жасау.

2

 

3.

Тұрмыстық еңбек. Қолданбалы сәндік, көркем өнер, бұйым, әйнектен жапсырма және ыдыстарды мүсіндеу немесе қалыптау. Ыдыстарды әр түрлі материалдан құрастырма жапсыру.

2

 

4.

Жұмсақ бейне ойыншықтар жасау. Жануарлар, құстар, адам, жәндіктер түрлерін жасау, сызба тігу.

2

 

5.

Жапсырмалау жұмысы. Апликациялық қиылыстыру арқылы «Ертегілер елінде». Мата, былғары, фальга, өсімдік түрлерімен композициялау, көрініс жасау.

2

 

6.

Былғарымен жұмыс. Былғары өңдеу туралы түсінік беру, тазалау, пішу, бояу. Жұмыс жүргізу құрал-жабдықтармен таныстыру. Әдіс-тәсілдерін меңгеру.

2

 

7.

Ою-өрнек жұмысы. Ою-өрнек туралы тарихи мәлімет беру. Шығу тарихы.Қазіргі қолданыста ою-өрнек ерекшелігі, ою-өрнек сән үлгілерін жасау; (қалауынша) жұмыс )киіз үй, тұмарша).

2

 

8.

Сәндік қолданбалы өнер. Көркем қолөнер элементтерінің қолданыста пайдалану технологиясы.Тұмарша, қобдиша, қоржын бұйымдар жасау.

2

 

9.

Адамгершілік тәрбиесіне саяхат. «Салауаттылық,жарқын болашақ», «Жаман әдет кесірі көп», ( Жол қауіпсіздік шарасымен танысайық», «Әдепті сөйлеу мәдениеті», «Отбасындағы тәрбие», «Мамандыққа саяхат».

2

 

10.

Су моншақпен жұмыс.Моншақ туралы түсінік. Қолданылуы су моншақпен бұйымдар бедерлеу,кестелеу.

2

 

11.

Тоқыма өнері. Тоқу өнері туралы түсінік беру, керекті құралдармен танысу.Тоқылу әдіс-тәсілдерін технологиясын меңгеру, үйрену, жұмыс жүргізу.

2

 

Бейнелеу өнері және дизайн

кафедра меңгерушісі: Ж.С.Кайнбаева

«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының кәсіптік бағдар жұмыстарына байланысты 2015-2016 оқу жылының өткен жексенбілік мектепке жасалған

Есебі

Жексенбілік мектепкептің мақсаты бойынша оқушылар келіп қызығушылықтары артып БҚМУ және мамандықтармен танысып нәтижесінде, оқушылар аталған мамандықтар бойынша келуге келісім берді.

Жексенбілік мектепте мамандық пәндерімен теориялық білім және практикалық көркем өнер білімі негізделеді. БҚМУ туралы үгіт насихат , мамандық туралы үгіт-насихат жұмыстарын жүргізілді, жарнамалық буклеттер үлестірілді, бейнелеу өнері,дизайн және сәндік өнер мамандығының студенттерінің жұмыстарымен таныстырылды, пәндер бойынша сараман жұмыстарын өткізді,тапсырмалар орындап тапсырды.

Жылдықта өтетін жексенбілік мектепке жасалған кестесі бойынша келесі оқытушылар №7 корпус 309ауд.сабақ жүргізді: И.Ө.Исатаев, Б.А.Молдашева сызу пәнінен, А.Б.Абдешов, Н.А.Хабадашев сурет пәнінен, М.Т.Отаров,Н.А.Хабадашев кескіндеме пәнінен, Ә.К.Есенғалиева, Ғ.Х.Қапаков композиция пәнінен сабақ өткізілді

Жексенбілік мектепке қатысқан оқушылар тізімі:

1. Хамитов Салық Саз колледж

2. Жаксымбетов Бахтияр Саз колледж

3. Ануарова Айдана Саз колледж

4. Есентемір Гулден Саз колледж

5. Бурбаева Гулжаухар Саз колледж

6. Кабылхан Казбек Саз колледж

7. Жолдыгалиева ЖанарСаз колледж

8. Сатыбалды Альбина Саз колледж

9. Рахым кызы Айкерим Саз колледж

10. Жубандыков Азат Саз колледж

Жексенбілік мектептің сабақ кестесі

Оқытушының

аты-жөні

дүйсенбі

сәрсенбі

бейсенбі

жұма

1.

И.Ө.Исатаев

14:00- 16:00

     

2.

Б.А.Молдашева

14:00- 16:00

     

3.

Н.А.Хабадашев

     

14:00- 16:00

4.

А.Б.Абдешов

     

14:00- 16:00

5.

М.Т.Отаров

   

14:00- 16:00

 

6.

Н.А.Хабадашев

   

14:00- 16:00

 

7.

Ә.К.Есенғалиева

 

14:00- 16:00

   

8.

Ғ.Қапақов

 

14:00- 16:00

   
           

Жексенбілік мектептің тақырыптық жоспары

Тақырыбы

Сағат саны

СУРЕТ

1

Кіріспе. Сурет туралы түсінік. Оның қазіргі қоғамның дамуындағы орны. Сурет ерекшеліктері.

2

2

Суреттің бағыттары. Оның ерекшеліктері. Суреттің бір бағыты – натюрморт. Натюрморт туралы түсінік. Оның түрлері, ерекшеліктері, орындалуы.

2

3

Өндірістік натюрморттың мақсаты мен міндеттері. Өндірістік натюрморт өнімдері.

2

4

Геометриялық фигуралардан құралған натюрморттың ролі.

2

5

Натюрморттың бір бағыты – алғашқы деңгей. Натюрморттың алғашқы деңгейіне түсінік.

2

6

Сурет – техниканың қолданылуы . Суреттегі композицияның ролі. Композициялық заңдылықтардың өзге өнер түрлерімен ортақ қолданылуы.

2

7

Натюрморттың композициясы . Натюрморттың қазіргі кезеңдегі бағыты. Әйгілі суретшілер шығармашылығы және олардың туындылары.

2

8

Натюрморт. Натюрморт негіздері.

2

9

Натюрморт негіздерінің дамуы . Натюрморт композициясын ойластыру

2

10

Натюрморттың даму тарихы. Штрих коррекциясы

2

11

Натюрморт терминдері және олардың түсінігі.

Штрихпен жұмыс

2

12

Натюрморттың қалыптасуы мен дамуы. Алғашқы натюрморттар туындылары, олардың авторлары. Натюрморт өнерінің негізін қалаушылар. Түстік модельдер және олармен жұмыс.

2

КЕСКІНДЕМЕ

13

«Кескіндеме» туралы түсінік. Реалистік кескіндеменің тапсырмалары. Түстердің табиғаты. Спектр. Түстің негізгі қасиеті. Акварельді кескіндеменің техникасы.

2

14

Бейтарап фонда пішіні мен түсі қарапайым заттардан құралған натюрморт (гризайль)

2

15

Екі заттан құралған ашық фонда орналасқан этюд (акварель)

2

16

Тұсқыл фонда екі заттан құралған натюрморттың этюді

2

17

Түстері ұқсас, бірақ әртүрлі қаныққан түсті заттардан натюрморт.

2

18

Қарама-қарсы түстерден құралған (бірақ жылы түстері басым) акварель бояуымен натюрморт

2

19

Түсі бойынша қарама-қарсы заттардан натюрморт (акварель)

2

20

БҚМУ-білімнің ордасы

2

21

Қорытынды

2

Бейнелеу өнері және дизайн

кафедра меңгерушісі: Ж.С.Кайнбаева

Тематикалық жоспар

«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының 2016 -2017 арналған

жексенбелік мектептің Композиция пәнінен

оқытушы Есенғалиева А.К., Қапаков Ғ.К.

Өтілетін тақырыбы

Барлық сағаты

 
 

1

2

3

 

1.

Техникалық еңбек кіріспе ұйымдастыру жұмыстары. Технологиялық мәліметтер.

2

 

2.

Көркем еңбек. Қолданбалы еңбек. Шеберлер, туынды жұмыстарымен, еңбектерімен таныстыру, ұлттық безендіру, бедерлер көркемдік өнер бейнелерді киіндіру картон қағаз, түрлі материалдардан. Тігіс, жапсыру, есу әдіс-тәсілдері ұлттық қуыршақ үлгісімен жасау.

2

 

3.

Тұрмыстық еңбек. Қолданбалы сәндік, көркем өнер, бұйым, әйнектен жапсырма және ыдыстарды мүсіндеу немесе қалыптау. Ыдыстарды әр түрлі материалдан құрастырма жапсыру.

2

 

4.

Жұмсақ бейне ойыншықтар жасау. Жануарлар, құстар, адам, жәндіктер түрлерін жасау, сызба тігу.

2

 

5.

Жапсырмалау жұмысы. Апликациялық қиылыстыру арқылы «Ертегілер елінде». Мата, былғары, фальга, өсімдік түрлерімен композициялау, көрініс жасау.

2

 

6.

Былғарымен жұмыс. Былғары өңдеу туралы түсінік беру, тазалау, пішу, бояу. Жұмыс жүргізу құрал-жабдықтармен таныстыру. Әдіс-тәсілдерін меңгеру.

2

 

7.

Ою-өрнек жұмысы. Ою-өрнек туралы тарихи мәлімет беру. Шығу тарихы.Қазіргі қолданыста ою-өрнек ерекшелігі, ою-өрнек сән үлгілерін жасау; (қалауынша) жұмыс )киіз үй, тұмарша).

2

 

8.

Сәндік қолданбалы өнер. Көркем қолөнер элементтерінің қолданыста пайдалану технологиясы.Тұмарша, қобдиша, қоржын бұйымдар жасау.

2

 

9.

Адамгершілік тәрбиесіне саяхат. «Салауаттылық,жарқын болашақ», «Жаман әдет кесірі көп», ( Жол қауіпсіздік шарасымен танысайық», «Әдепті сөйлеу мәдениеті», «Отбасындағы тәрбие», «Мамандыққа саяхат».

2

 

10.

Су моншақпен жұмыс.Моншақ туралы түсінік. Қолданылуы су моншақпен бұйымдар бедерлеу,кестелеу.

2

 

11.

Тоқыма өнері. Тоқу өнері туралы түсінік беру, керекті құралдармен танысу.Тоқылу әдіс-тәсілдерін технологиясын меңгеру, үйрену, жұмыс жүргізу.

2